lørdag den 1. december 2012

Ciaté: Mini Mani Month Calendar

Ciate Mini Mani Month Calendar

Så blev det endelig december, og sneen daler allerede fredeligt ned - hyggelig men koldt. I år har jeg glædet mig lidt ekstra til den 1. december. Jeg har nemlig fået denne fine julekalender af min fantastiske mor - der har været så sød, at gøre min december endnu bedre :-)

Kalenderen indeholder 24 mini neglelakker fra Ciaté. Jeg har ikke andre neglelakker fra Ciaté, men jeg har læst en del gode ting om dem på nettet. Så jeg glæder mig helt vildt til, at kunne prøve en masse af deres flotte farver i løbet af december. Faktisk gemmer kalenderen også på 3 neglelakker, der er fremstillet specielt til kalenderen - exciting!

Jeg regner med at lave en opsamling omkring den 24. med alle neglelakkerne der er med i julekalenderen - så ødelægger jeg ikke spændingen for andre der har den. Dog kan du få et lille smugkig på det nederste billede og se hvad der gemmer sig bag den første låge. Med sådan en kalender kan december næsten kun blive fantastisk - hvad mener i? :-)

OBS - På det nederste billede afsløres, hvad der gemmer sig bag dagens låge :-)

Ciate Mini Mani Month Calendar

Ciate Mini Mani Month Calendar

Under dagens låge var Cupcake Queen - en rigtig fin pink med shimmer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar