søndag den 23. december 2012

Essie: Bulter Please & Beyond Cosy


I sidste uge, var jeg til julefrokost med mit studie, og jeg syntes lige at i skulle se de negle, jeg lavede til dertil. Jeg valgte et helt enkelt design med Essie Bulter Please og Beyond Cosy

Designet er ret enkelt at lave. Man starter med at lægge en grundfarve og lader denne tørre godt. Dernæst bruges almindelig tape til at afmærke det område, hvor man ønsker at lægge en anden farve lak. Jeg sætter altid tapen på hånden først og tager det af og på et par gange. På den måde mister tapen lidt af dens klister, således at den ikke hiver grundfarven af, når tapen fjernes.  



Et ret enkelt design der er forholdvis nemt at lave - men det vakte ret stor opsigt blandt pigerne til julefrokosten ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar