tirsdag den 18. december 2012

Essie: Leading Lady + Beyond Cosy


De sidste to neglelakker fra Essie kollektionen er glitter neglelakker. Det er helt klart nogle af dem, jeg har set mest frem til i denne kollektion!

Beyond Cosy er en ren glitter neglelak, der både er sølv og guld. Alt efter hvordan lyset rammer, har neglelakken et guldskær - ellers er den helt sølv. Det er en af de neglelakker som skal ses og som er så ufattigelig svær at beskrive. Den dækker ved 2 lag og bliver kun ekstra smuk med en omgang top coat. Konsistensen er super lækker og det er skønt med en glitterlak, der er så nem at arbejde med. Den er rigtig smuk i sig selv, men vil også egne sig rigtig godt til nail art. 

Essie Beyond Cosy
Beyond Cosy uden top coat

Essie Beyond Cosy
Beyond Cosy uden top coat

Essie Beyond Cosy
Beyond Cosy med top coat

Essie Beyond Cosy
Beyond Cosy med top coat

Leading Lady er en rød glitter neglelak med mørk rød base. Om nogle må dette være den ultimative jule neglelak fra Essie. Jeg synes at den er en smule tykkere i konsistensen end Beyond Cosy, dog er den stadig nem at arbejde med, men kræver 3 lag for at dække bedst - efter min mening. Uden tvivl en super smuk neglelak!

Essie Leading Lady
Leading Lady uden top coat

Essie Leading Lady
Leading Lady uden top coat

Essie Leading Lady
Leading Lady med top coat

Essie Leading Lady
Leading Lady med top coat

Jeg tror at, der er rigtig mange der er blevet fristet af disse to neglelakker fra Essie, og jeg synes helt klar at de begge er et godt køb. Hvis man skal se på hele kollektionen, er disse to klart mine farvoritter sammen med Bulter Please

Alt i alt synes jeg rigtig godt om Essie's vinter kollektion. Jeg glæder mig meget til at se, om Essie kan gøre kunsten efter til foråret! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar