tirsdag den 11. december 2012

Essie Winter 2012

Essie Winter 2012
Beyond Cozy, Where's My Chauffeur?, Butler Please, Snap Happy, She's Pampered, Leading Lady
Som jeg tidligere har nævnt, er jeg ret glad for Essie's neglelakker - jeg synes de har et lækker farve udvalg. Dog var jeg skuffet over deres efterårskollektion i år - kaldet stylenomics. Farverne var ret forudsiglige og en anelse til den kedelige side - derfor købte jeg heller ikke en eneste af dem.

Da jeg så vinter kollektionen var jeg tilgengæld ret overrasket! For engangsskyld var der lidt variation i farverne, som jeg er ret begejstret for! Derfor valgte jeg at købe hele kollektionen, og det har jeg bestemt ikke fortrudt. Jeg har endnu ikke haft tid til at prøve neglelakkerne, men I får lige et lille sneak peak af de mange fine farver. Jeg håber på at kunne vise jer dem yderligere i løbet af ugen :-)

Essie Winter 2012

Essie Winter 2012

Kollektionen fåes blandt andet i Magasin og Matas. Er der nogle af jer, der er blevet fristet af de fine farver?

1 kommentar:

  1. Jeg er som de fleste andre faldet for Leading Lady, og Beyond Cozy er da også lokkende. Er dog lidt ærgerlig over, at de laver to røde farver så tæt op af hinanden i en kollektion, og den blå og mintgrønne siger mig virkelig ingenting.

    SvarSlet