fredag den 28. december 2012

Kom sol - Kom forår!

Nu er der ikke mange dage tilbage af 2012 og jeg er sikkert ikke den eneste, der ser frem til at forårssolen titter frem igen. Her til morgen, var vi dog heldige, at se lidt af solens skønne stråler, hvilket inspirerede mig til at tage et kig på, hvilke farver vi skal bære når solen endelig kommer frem for real! Så voila folkens - Foråret 2013! - eller i hvert fald et udpluk af det.


Essie
Fra Essie's forårskollektion Madison Ave-Hue kommer 6 neglelakker, der inderholder flere pastel farver. De fleste af Essie's kollektioner er efterhånden blevet en fast del af sortimentet i blandt andet Matas, og det bliver denne kollektion sikkert også! Kollektionen udkommer internationalt den 1. marts, og jeg vil mene at vi også ser den i DK omkring denne tid. 

 

Source


OPI
I OPI's Euro Centrale Collection er der hele 12 neglelakker. Som altid med OPI, er der masser af farver at vælge imellem. Kollektionen er inspireret af Tjekkiet, Ungarn, Polen og Romænien der ifølge OPI's Direktør Suzi Weiss-Fichmann, udgør et spændende hotspot indenfor mode. Også OPI er et mærke vi ser mere og mere i DK, derfor er jeg ret sikker på at vi også får disse at se i det nye år!


Beautyjunkielondon.com har været så heldig at få et smugkig på de mange smukke neglelakker. Se billederne her.



Butter London
Butter Londons forårskollektion Sweetie Shop består af 6 smukke pasteller. Den udkommer allerede i januar 2013, dog er det kun ganske få special butikker i DK der forhandler Butter London.


Jasper, Kerfuffle, Fiver, Fruit Machine, Molly Coddled, Cuppa

Der er endnu ikke nogle swatch tilgængelige på nettet. Dog har Nailcandy nolge fine billeder af lakkerne - Se dem her.

Source


Chanel
Fra Chanel's Precieux Printemps Collection, kommer der tre neglelakker til foråret 2013. Kollektionen består af to shimmer og en creme neglelak. Ikke alle Chanels kollektioner kommer til Danmark, dog er jeg ret sikker på, at vi kan finde denne kollektion i butikkerne engang i det nye år.

569 Emprise, 573 Accessoire, 571 Fracas

Thebeautylookbook.com har swatch og billeder af de tre lækre neglelakker - se dem her.



Estee Lauder
Paris Macarons Pure Color, er navnet på Estee Lauder's neglelak kollektion, der kommer på markedet til foråret 2013. De fem neglelakker er alle inspireret af de små lækre macarons både i farve og navngivning. Igen fem flotte pastel farver, der internationalt udkommer i løbet af januar 2013.

Narcissist, Lilac Leather, Coral Cult, Dilettante France, Absinthe



Dior
DiorDior Chérie Bow Collection Spring 2013 består af tre neglelakker i lyserød, pink og grå/taupe. En meget feminin kollektion der er mere rolig og neutral end de andre forårskollektioner.

155 Tutu, 355 Rosy Bow, 306 Gris Trianon

Fruitylashes.com har allerede billeder og swatch af de tre dior neglelakker - se dem her.



YSL
YSL er også hoppet med på pastel-vognen. Deres forårskollektion består dog kun af to neglelakker, hvoraf den ene Jade Impérial er en fin grøn pastel. Den anden Bronze Pyrite er en grå metallic, som sikkert vil være super flot, sammen med de mange andre pasteller, der kommer frem her i løbet af foråret. 

34 Jade Impérial, 35 Bronze Pyrite

Se swatch af neglelakkerne her.



Her var så nogle af de neglelakker, vi får at se til foråret. Der findes selvfølgelig mange andre mærker, hvorfra vi også kommer til at se flotte kollektioner her til foråret. Men vi er vist ikke itvivl om at pastel bliver et af de helt store emner.

Hvad siger i? Springer i med på pastel bølgen?

5 kommentarer:

  1. Ih, lækkert at se hvad der kommer.. Men utrolig nok! Synes virkelig at Essie er kedelige i den nye kollektion! Plejer ellers altid at være vild med et par farver. men nope! Ikke denne gang. :/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er normalt også STOR essie fan.. Synes at nogle af farverne denne gang minder lidt om "the wedding collection" som vi så sidste år.. Dog glæder jeg mig til at se dem i virkeligheden, da vi jo før har set at farverne kan snyde på skærmen!

      Slet
  2. Jeg springer helt sikkert med på bølgen!! Og jeg behøver ikke engang købe ny lak :-p Men tror nu alligevel Dior 306 og YSL 34 godt kunne ende på min hylde!!
    Mariah Carey kollektionen fra OPI udkommer også her i januar, der skal jeg til gengæld have næsten dem alle - åhhh de er pæne <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror da nok lige jeg skal lure med på din Blog når du får fat i Mariah Carey kollektionen :-)

      Jeg skal helt sikker se hvad jeg har i gemmerne - men har en lille svaghed for Emprise fra Chanel. (Har udviklet en kærlighed for Chanel neglelakker det sidste stykke tid ;) )

      Slet
  3. Er så skuffet over Chanels indspark dette forår! Øv bøv..
    Men men.. Hvis jeg kender mig selv ret, skal én af dem nok ende hjemme hos mig alligevel! ;)

    Jeg har en giveaway kørende PT - kig forbi, hvis du har lyst :)

    Kh Mette
    www.mettevinther.blogspot.com

    SvarSlet