tirsdag den 22. januar 2013

Essie: No Place Like Chrome

Essie No Place Like Chrome Nail Polish

Til mine julenegle brugte jeg denne metalliske neglelak fra Essie. Hele kollektionen Essie Mirror Metallics er geniale til stamping og nail art, men de er faktisk også ret fantastiske alene!

No Place Like Chrome er en sølv metallic neglelak der dækker ved første lag. Dog lagde jeg to, for at undgå de værste penselstrøg. Dog kan det være en stor fordel, at bruge en base coat der udglatter neglen, da man ellers kan se neglens struktur og riller igennem lakken. Jeg valgte at undlade top coat, da jeg synes neglelakken får den bedste effekt uden.

Essie No Place Like Chrome Nail Polish

Essie No Place Like Chrome Nail Polish

Mirror Metallics kollektionen består af hele 5 metalliske neglelakker. Kollektionen udkom sidste år, så vidt jeg ved, var der ikke nogle butikker i DK der solgte dem - men smukke er de!

Essie No Place Like Chrome Nail Polish
No Place Like Chrome, Penny Talk, Good as Gold, Blue Rhapsody, Nothing Else Metals

Essie No Place Like Chrome Nail Polish
No Place Like Chrome, Penny Talk, Good as Gold, Blue Rhapsody, Nothing Else Metals

Ingen kommentarer:

Send en kommentar