fredag den 11. januar 2013

OPI: Is that Silva?

OPI Is that Silva? Nail Polish

I julegave, fik jeg blandt andre lækre ting, også to neglelakker fra OPI. Det specielle ved dem, er at de begge er magnetiske neglelakker fra James Bond kollektionen. Som I tidligere har set, har jeg en svaghed for de fine mønstre, som magneten kan give. I dag skal i se den ene af de to lækre neglelakker.

Is That Silva er en smuk grå neglelak med holografisk glitter. Magneten der følger med, giver striber på tværs af neglen. Den fungere virkelig godt, og giver et tydeligt og mørkt mønster på neglen. Jeg har lagt to lag, det første blot som et normalt lag, det andet lavede jeg mønsteret med. Neglelakken tørrer hurtigt og får lige det sidste shine, med en god top coat. Så here we go! - nyd billederne af denne smuksak.

OPI Is that Silva? Nail Polish

OPI Is that Silva? Nail Polish

OPI Is that Silva? Nail Polish

OPI Is that Silva? Nail Polish

Jeg ved ikke med jer? - men jeg er solgt! Bigtime! Den er og bliver sindsygt flot på neglene og det gør det endnu bedre, at den er så nem at arbejde med. Farven sammen med mønsteret og det smukke holografiske glitter er bare så fin! 

Jeg ved ikke om disse forhandles ret mange steder i DK, men jeg har set de to andre farver i kollektionen i Magasin i Århus til 150 kr/stk. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar