torsdag den 7. februar 2013

Chanel: No. 569 Emprise

Chanel 569 Emprise

Emprise fra Chanel er en (nude) rosa neglelak, med et meget svag shimmer af lyst/perle. Den er en anelse tynd i konsistensen, men jeg fik den faktisk til at dække ved to lag. Dog tror jeg den ville blive endnu smukkere af tre meget tynde lag i stedet. Den lyse rosa farver giver en dejlig følelse af forår, men uden at den skriger. 

Chanel 569 Emprise

Chanel 569 Emprise

På nedenstående billede kan man ane lidt af det shimmer der er i neglelakken. Dog er dette langtfra synligt nok, til at man ser det ellers. 

Chanel 569 Emprise

Jeg er ret vild med denne neglelak fra Chanel. Jeg er stor fan af neutrale farver, men jeg elsker at denne lige har det der touch af rosa. Det er også med til at gøre den lidt ekstra forårs agtig. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar